Medlemskap

Handelshögskolans i Stockholm Kamratförening är en ideell Alumniförening som bildades 1982 av och för Handelshögskolan i Stockholm (HHS) Alumni. Vår främsta uppgift är att erbjuda våra medlemmar ett aktivt nätverk, stärka relationer och god kamratskap HHS Alumni emellan.

Som medlem i Kamratföreningen är du en del av ett nätverk som kommer vara både en social och professionell tillgång.

Varje år blir du som medlem exklusivt inbjuden till flertalet programpunkter, som kan vara allt från city-luncher, föreläsningar, seminarier, externa event eller mer informella aw-pubar. Förutom möjligheten att umgås med gamla studiekamrater, har du chans att lära känna nya Alumni och delta i diskussioner kring aktuella ämnen i den pågående samhällsdebatten.

Kamratföreningen organiserar även specialarrangemang så som museivisningar, vinprovningar och den traditionella årliga ekonomgolfen. Vi hjälper också våra medlemmar att arrangera återträffar för sina årskullar och andra alumnievent.

Sedan flera år tillbaka driver Kamratföreningen ett mycket uppskattat mentorskapsprogram där yrkeserfarna Alumni bistår nyutexaminerade young professionals som står i början av sin karriär och kan behöva råd och vägledning.

Som nyutexaminerad har du gratis medlemskap året ut. Därefter är medlemsavgiften 305 kr/år.

Varmt välkommen!

Anmäl dig här:

Fields marked with a * are required.